Zniżka tutaj!
×

Gwarancja i zwrot pieniędzy

100% gwarancja jakości

Bezproblemowa wymiana i zwrot

Rozszerzona gwarancja od iLounge

Pomocne wsparcie techniczne


Gwarancyjna obsługa iLounge

W przypadku braku gwarancji producenta, bierzemy odpowiedzialność za awarię produktu i udzielamy 30-dniowej gwarancji iLounge od daty sprzedaży.


Warunki gwarancji

1. Kupujący musi dostarczyć komplet dokumentów i dowód zakupu z określoną datą płatności.
2. Okres gwarancji liczony jest od dnia zakupu towaru.
3. Gwarancja iLounge obejmuje wady materiałowe lub wykonawcze, które powstały podczas normalnego użytkowania produktu.
4. Towar jest zwracany z oryginalnym opakowaniem i powiązanymi częściami/akcesoriami.


Gwarancja nie obejmuje

1. Towary, które zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania przez konsumenta.
2. Towary, które zostały uszkodzone przez produkty innych firm.
3. Folie i szkła ochronne, które były już używane.
4. Kable i adaptery, które uległy awarii w wyniku spadku napięcia.
5. Towary niesprawne w wyniku uszkodzeń mechanicznych.


Otrzymano niewłaściwy towar

1. Jeśli otrzymałeś produkt, który nie jest zgodny z deklarowanymi na stronie cechami lub wygląd produktu odbiega od prezentowanego na stronie zdjęcia.
2. Jeśli znajdziesz w paczce produkt, który nie pasuje do twojego zamówienia.
3. Produkt okazał się niesprawny lub nie podłącza się.


Czego potrzebujesz, aby złożyć wniosek o roszczenie gwarancyjne?

1. Pobierz wzór wniosku gwarancyjnego pod tym linkiem lub po kliknięciu przycisku poniżej i wypełnij go.

2. Załącz wszystkie niezbędne dodatkowe dokumenty, a mianowicie:
- dokument potwierdzający fakt i datę zakupu towaru (np. paragon lub faktura);
- dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport);
- karta gwarancyjna (jeśli jest).

3. Złóż kompletny pakiet dokumentów z towarem odpowiedniej jakości i wybierz dogodną opcję dostawy zwrotnej:
- wysłać na adres:  Warszawa, iLounge (beż możliwości dostawy za pobraniem);
- jeśli jesteś w Warszawie, możesz osobiście przyjść do naszego biura i dokonać wymiany lub zwrotu.

Pobierz wzór wniosku gwarancyjnego


Potrzebuję pomocy

Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestiach gwarancyjnych, skontaktuj się z naszym specjalistą.
Godziny pracy: pon-pt: od 10 do 13
Email: [email protected]
Telefon: +48226022186


Wymiana lub zwrot towaru

Jeśli produkt Ci się nie spodobał lub nie odpowiada (w ciągu 14 dni od daty zakupu), nic strasznego, zaproponujemy Ci inny produkt lub dokonamy zwrotu pieniędzy.

Procedura wymiany/zwrotu towaru odpowiedniej jakości w iLounge jest możliwa, jeżeli opakowanie jest nieuszkodzone, towar jest w pełni sprawny i kompletny, nie usunięto plomb i etykiet fabrycznych, a produkt nie był używany.

Zgodnie z ustawą  nie każdy produkt może być wymieniony (zwrócony) w ten sposób.  zatwierdził listę towarów odpowiedniej jakości, które nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

  • Do listy produktów odpowiedniej jakości, których nie można wymienić ani zwrócić w sklepie internetowym iLounge, należą słuchawki.


Jak zwrócić/wymienić towar?

1. Pobierz wzór wniosku o wymianę/zwrot towaru pod tym linkiem lub po kliknięciu przycisku poniżej i wypełnij go.

2. Załącz wszystkie niezbędne dodatkowe dokumenty, a mianowicie:
- dokument potwierdzający fakt i datę zakupu towaru (np. paragon lub faktura);
- dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport);
- karta gwarancyjna (jeśli jest).

3. Złóż kompletny pakiet dokumentów z towarem odpowiedniej jakości i wybierz dogodną opcję dostawy zwrotnej:
- wysłać na adres:  Warszawa, iLounge (beż możliwości: za pobraniem);
- jeśli jesteś w Warszawie, możesz osobiście przyjść do naszego biura i dokonać wymiany lub zwrotu.

Pobierz wzór wniosku o wymianę/zwrot

UWAGA!

Wszystkie zwroty są przetwarzane w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Środki zostaną zaksięgowane w tym samym okresie, jeśli główne warunki zwrotu i wyposażenie towaru nie zostało naruszone. Jeśli będziemy mieli jakiekolwiek pytania, specjalista firmy skontaktuje się z Tobą.


Warunki zwrotu i wymiany

1. Kupujący musi dostarczyć kompletny pakiet dokumentów:
- wniosek o wymianę/zwrot;
- dokument potwierdzający fakt i datę zakupu towaru (np. paragon lub faktura);
- dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport);
- karta gwarancyjna (jeśli jest).

2. 14-dniowy termin na zwrot liczony jest od dnia zakupu towaru.

3. Produkt nie był używany oraz posiada kompletne wyposażenie (naklejki, plomby, etykiety, opakowanie, instrukcje itp.).

4. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

5. Wymiana jest możliwa tylko poprzez zwrot pieniędzy za stare zamówienie, a następnie złożenie nowego zamówienia.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru reklamacje dotyczące kompletności, wyglądu nie są akceptowane!
Uprzejmie prosimy o sprawdzenie wyglądu i kompletności przy odbiorze towaru.

Jeśli potrzebujesz pomocy z wymianą/zwrotem, skontaktuj się z naszymi specjalistami:

Godziny pracy: pon-pt: od 10 do 19
Email: [email protected]
Telefon: +48226022186