Nie tak dawno pojawiła się linia iPhone 14. Wszystkie urządzenia z tej serii są wyposażone w nowe opcje i funkcje technologiczne, które czynią je urządzeniami dość wygodnymi i funkcjonalnymi.
Ale wraz z tym trzeba było wiedzieć: co zrobić, gdy iPhone musi zostać ponownie uruchomiony, ale technicznie to nie działa.
W większości przypadków można to zrobić po prostu ponownie uruchamiając urządzenie (włączając i wyłączając iPhone'a). Naciskając przycisk blokady i jeden z przycisków głośności. Lub postępując zgodnie z tym algorytmem: Ustawienia> Ogólne> Wyłącz.
Ale jeśli nie możesz tego zrobić z przyczyn technicznych, możesz skorzystać z następujących sposobów.
1. Wymuś ponowne uruchomienie iPhone'a 14
Ta opcja jest świetna, jeśli czujnik ekranu Twojego iPhone'a nie działa lub nie możesz go normalnie wyłączyć/włączyć.
Aby wymusić ponowne uruchomienie, wykonaj następujące czynności:
- Przytrzymaj, a następnie zwolnij przycisk zwiększania głośności;
- Naciśnij, a następnie zwolnij przycisk zmniejszania głośności;
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk blokady, aż ikona Apple będzie widoczna;
- Następnie iPhone powinien wkrótce się zrestartować.
2. Tryb odzyskiwania dla iPhone'a 14
Tryb odzyskiwania jest odpowiedni w sytuacjach, w których wymuszone ponowne uruchomienie nie zadziałało. Lub jeśli podczas ponownego uruchamiania na urządzeniu zacznie pojawiać się niebieski/czerwony ekran.
Aby uruchomić tryb odzyskiwania, musisz:
- Podłącz iPhone'a do komputera Mac lub PC;
- Naciśnij przycisk Zaufaj na swoim iPhonie;
- Otwórz Finder w macOS lub iTunes na PC/macOS Mojave;
- Przytrzymaj i zwolnij przycisk zwiększania głośności;
- Przytrzymaj i zwolnij przycisk zmniejszania głośności;
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk blokady, aż pojawi się okno odzyskiwania;
- Wybierz swój iPhone na komputerze (pasek boczny okna Findera po lewej stronie).
3. Aktualizacja oprogramowania układowego urządzenia (DFU) dla iPhone'a 14
Jeśli dwie poprzednie metody nie pomogły w skonfigurowaniu urządzenia, aktualizacja oprogramowania układowego (DFU) może to zrobić. Zwykle odbywa się to w centrach serwisowych, ale użytkownik może to zrobić również samodzielnie.
Aby zaktualizować oprogramowanie, potrzebujesz:
- Podłącz urządzenie do Prochowiec lub PC;
- Naciśnij przycisk Trust na iPhonie;
- Otwórz Finder w macOS lub iTunes na PC/macOS Mojave;
- Przytrzymaj i zwolnij przycisk zwiększania głośności;
- Przytrzymaj i zwolnij przycisk zmniejszania głośności;
- Naciśnij przycisk blokady i przytrzymaj przez 10 sekund;
- Trzymając jednocześnie przycisk blokady, przytrzymaj przycisk zmniejszania głośności (5 sekund);
- Zwolnij przycisk blokady i przytrzymaj pozostałe 10 sekund;
- Ekran wyświetlacza iPhone'a powinien pozostać czarny po zalogowaniu;
- Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na komputerze.
To są wszystkie metody restartu, o których chcieliśmy porozmawiać. Jeśli nadal nie możesz ponownie uruchomić urządzenia, zalecamy skontaktowanie się ze Wsparciem Apple.