iLounge | Artykuły | 💙 Ciekawe artykuły | AI wkracza do branży modowej: co to oznacza dla modelek, projektantów i fotografów
Artykuły i recenzje
Sophia Stark

Sophia Stark · 03/28/23

AI wkracza do branży modowej: co to oznacza dla modelek, projektantów i fotografów

Artykuł o sztucznej inteligencji w branży modowej.



AI wkracza do branży modowej: co to oznacza dla modelek, projektantów i fotografów

Branża modowa jest stale zajęta wieloma zasobami ludzkimi. Zobacz i projektanci, domy mody, agencje, fotografowie, agenci, publiczność do pokazów, krytycy. Ale jednocześnie, w momencie globalnego zamieszania, jeśli jest kawałek inteligencji, wiele rzeczy się zmienia. Zvichaynno cóż, mody nie da się zmienić.

W tym artykule przyjrzymy się bliżej niektórym super dziewczynom, jak wygrać w branży modowej. A także rozpovimo o tych, którzy już zwyciężyli AI w tej sferze, która zagraża przyszłości jogi.

AI w branży modowej dlaczego zwycięski

ІІ przyjść do branży modowej: dlaczego grozim modelkom, projektantom i fotografom

Generatywne AI znają własne nawyki w bogatych galuzach, przemysł modowy nie jest winny. Na przykład wielu projektantów żartuje sobie teraz z kolekcji, tworząc własne szkice pomysłów w MidJourney. Również filmy wideo zyskują popularność od razu, jeśli projektanci w locie zaczną generować jakiś obraz do pomocy, a wtedy tchniemy jogę w życie.

Krótko o tym, co i jak zwycięża SHІ w modzie:

  • Generowanie pomysłów, inspiracji
  • Tworzenie małych kolekcji
  • Tkanina Pidbir
  • Tworzenie kolekcji promocyjnych
  • Pisanie artykułów
  • Pomoc przy poślizgach
  • Wirtualni influencerzy
  • Obróbka zdjęć katalogowych

Ale na nowy dzień przyszła Deep Agency. Po stworzeniu własnego studia fotograficznego, czyli agencji modelek, możesz wypożyczać wirtualne modelki.

Co to jest głęboka agencja?

Co to jest głęboka agencja?

Deep Agency generuje modele częściowe i buduje je do wynajęcia w cenie 29 USD miesięcznie. Chcąc, aby Deep Agency wciąż znajdowała się w fazie próbnej i pod przykrywką modeli obecnych artefaktów, założyciel platformy, Danny Postma, zdaje sobie sprawę, że może to być kluczem do automatyzacji treści w sieciach społecznościowych i przechwytywania zdjęć towarów w elektronice handel.

Jak pisaliśmy więcej, modele nie są idealne. Smród może być matką defektów dłoni, braku liczby palców lub nienaturalnej pozy. Jednak większość z nas podlega burzliwej ochronie praw autorskich i dziedziczeniu przez wirtualne modele prawdziwych modeli i gwiazd.

ІІ przyjść do branży modowej: dlaczego grozim modelkom, projektantom i fotografom

Przy całej pracy wykonanej przez tę firmę (w tym Levi's głosowali o tych, że część ich kontraktów z modelkami będzie generowana za pomocą podobnego AI lalaland.ai) ulegając takiej opcji optymalizacji. Inni (głównie projektanci, modelki i fotografowie) uznali to za nieetyczne, ale podobne procesy mogłyby potencjalnie prowadzić do dochodów prawdziwych modelek i fotografów.

Rozpryskiwanie się na prawdziwych modelach i fotografiach

Oskіlki stały się teraz źródłem informacji o wykorzystaniu inteligencji kawałków do tworzenia wirtualnych modeli i walce o to, co można zrobić z prawdziwymi modelami i fotografami. I sobie, swoim prawom autorskim i robotom.

Dlaczego modele minus vikoristannya AI:

  • Naruszenie praw autorskich (w rzeczywistości, czy ktoś może wygenerować model, wyglądam jak Kim Kardashian i Angelina Jolie w moim wybranym, a cena nie jest regulowana przez prawo);
  • treść otrimannya +18 bez modeli;
  • Vіdmova vіd rekompensata dla agencji modelek;
  • Krótkie prace dla modelek, fotografów, pracowni, artystów;
  • Wadliwe zdjęcie, poza kiepskiej jakości.

Plusy modeli AI dla marek:

  • Tanie treści;
  • To proste, że mundur robota, bez konieczności płacenia za lot, zakwaterowanie żywych modeli dla robota;
  • Możliwość dopasowania korpusu modelu do różnicy wielkości na kilka kliknięć.

Rzeczywiście, z podobnymi promocjami jest jednocześnie więcej problemów, mniejsze korzyści dla firm. Ale, jak możesz pić, brandy jest gotowa na ryzyko, ponieważ pomoże przyspieszyć budżet. Czy można zrozumieć, że przecieki są prawdziwe i grożą naruszeniem norm etycznych i praw autorskich?

Uwięzienie

II w branży modowej – dlaczego to działa

Wprowadzenie inteligencji kawałków do branży modowej jest zarówno szansą, jak i problemem dla modelek, projektantów i fotografów.

Z jednej strony AI wprowadza nowe sposoby optymalizacji procesu projektowania i tworzenia bardziej spersonalizowanych produktów dla opiekunów. Możesz skorzystać z pozyskiwania wirtualnych influencerów, generowania pomysłów na kolekcje i szkiców. Z drugiej strony obwiniają potencjalną walkę ludzkich obszarów pracy, niszczenie praw autorskich, norm etycznych i wzrost standardów piękna shkidlivih, które mogą stać się zagrożeniem dla przyszłych pokoleń.

Ważne jest, aby wszystkie strony zatsіkavlenі przyjrzały się etycznym implikacjom zastosuvannya І w modzie i praktykowały tworzenie bardziej inkluzywnego i zrównoważonego przemysłu, jakby przynosiły psoty naszym uczestnikom. Na przykład w promocji tej kreacji AI Influencerów pod marką w swoim czasie pokonali Calvina Kleina, prosząc Bellę Hadid i Lil Miquelę o ich nową kampanię. Metoda jest poprawna, nie narusza praw autorskich i daje pocztę dla rozwoju branży.

Z drugiej strony, aby uniemożliwić eksploatację prawdziwych modeli, fotografii i zdjęć niskiej jakości generowanych przez redaktora z możliwym naruszeniem praw autorskich i norm etycznych, a następnie tanio.