Teraz UZ posiada własną aplikację na smartfony, w której pasażerowie mogą kupować bilety i otrzymywać aktualne informacje. Koleje Ukraińskie uruchomiły taki program wspólnie z Mastercard.
Dzięki nowej aplikacji użytkownicy będą mogli:
- Kup bilety na wszystkie pociągi dalekobieżne na Ukrainie;
- Zwróć zakupione bilety;
- Otrzymuj powiadomienia o przyjeździe i odjeździe pociągu;
- Znajdź żądany lot;
- Uzyskaj odpowiedzi na pytania;
- Uzyskaj dostęp do swojego osobistego konta z historią lotów i danymi, aby szybko zamówić.
UZ będzie bezpośrednim sprzedawcą biletów za pośrednictwem aplikacji, dzięki czemu koszt dla pasażerów będzie optymalny. Za bilety możesz zapłacić w aplikacji za pomocą Apple Pay, Google Pay lub ręcznie wprowadzić dane karty bankowej i zapisać je do zapłaty.
Koleje Ukraińskie poinformowały, że kolejnym etapem cyfryzacji będzie stworzenie nowej strony internetowej, jednego portalu dla usług pokładowych, a także rozwój zamówień online na usługi konwencjonalne (przewóz samochodów w wagonie, wyszukiwanie zagubionych przedmiotów, itp.).
Źródło: uz.gov.ua