PepsiCo we współpracy z Apple postanowiło wystartować z nową letnią kampanią. Zawiera fajne prezenty w postaci bezpłatnej subskrypcji Apple Music na 3 miesiące, a także bilety na wydarzenia Apple, koncerty, słuchawki Beats.
W sumie zostanie wydanych około 400 milionów egzemplarzy puszek różnych napojów Pepsi , na których można znaleźć kody aktywujące bezpłatną subskrypcję Apple Music. Napoje te to: Zero Sugar, Pepsi o różnych smakach, Mountain Dew Voltage, Starry i Starry Zero Sugar. Po zeskanowaniu kodu subskrypcja zostanie automatycznie aktywowana dla Twojego konta.
Letnia promocja będzie mocno promowana przez Pepsi, począwszy od reklamy, w której występuje znany portorykański raper i piosenkarz Bad Bunny. Reklamy prezentujące bezpłatne kody Apple Music będą emitowane w telewizji, publikowane w mediach społecznościowych i wyświetlane w różnych miejscach.
Warto zauważyć , że Pepsi i Apple współpracowały już wcześniej w 2003 roku , kiedy to Pepsi zaoferowało 100 milionów pobrań utworów z iTunes Store, rozpoczynając tym samym długoterminową współpracę.
źródło: MacRumors