Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) to firma zajmująca się badaniem rynku, która zapewnia analizy zachowań konsumentów i trendów dla firm w Stanach Zjednoczonych.
Analizy wykazały, że najmłodsza grupa wiekowa, w wieku 18-24 lat, była najmniej skłonna do naprawy lub wymiany swojego iPhone'a od razu, ale miała najwyższy odsetek osób z iPhone'em młodszym niż rok. W grupie wiekowej 35-44 lata wysoki jest również odsetek osób posiadających iPhone'a w wieku poniżej jednego roku. Ogólnie rzecz biorąc, zainteresowanie odnowieniem było podobne wśród osób w wieku 18-54 lata. W grupie wiekowej 55-64 lata nastąpił znaczny spadek zainteresowania odnową, natomiast w grupie wiekowej 65+ zainteresowanie odnową całkowicie zanikło.
Raport sugeruje, że młodsi użytkownicy mogą bardziej niż starsi użytkownicy doceniać czasami subtelne ulepszenia w kolejnych modelach iPhone'a. Podczas gdy starsi użytkownicy iPhone'a mogą mieć większy dochód rozporządzalny niż młodsi użytkownicy, młodsi użytkownicy wydają się być bardziej przygotowani na miesięczny koszt zakupu nowego iPhone'a i lepiej rozumieją wartość handlu relatywnie nowszym modelem na platformie Trade In w celu obniżenia kosztów nabycia.
Wyniki ankiety mogą pomóc Apple lepiej sprzedawać swoje produkty różnym grupom wiekowym. Zapewniają również wgląd w przyczyny różnic w zachowaniu aktualizacji iPhone'a w różnych grupach wiekowych.
Śledź najnowsze wiadomości technologiczne na naszym blogu lub kanale Telegram .
źródło: 9to5mac