iLounge | Newsy | Apple uruchamia program samoobsługi w Europie
Newsy
Polina Harchenko

Polina Harchenko · 12/06/22

Apple uruchamia program samoobsługi w Europie

Apple ogłosił uruchomienie programu samoobsługowego w Europie, który po raz pierwszy rozprzestrzenił się poza Stany Zjednoczone.



Apple uruchamia program samoobsługi w Europie

Teraz kraje takie jak Polska, Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Szwecja i Wielka Brytania będą mogły kupować oryginalne części Apple i kontaktować się z Apple Repair Stores w celu naprawy.

Apple twierdzi, że klienci, którzy chcą samodzielnie naprawić urządzenie, będą mogli wykonywać typowe naprawy iPhone'a 12 i iPhone'a 13, a także laptopów Mac z chipem krzemowym.

Aby rozpocząć naprawę swojego urządzenia, klienci powinni przeczytać instrukcję naprawy swojego urządzenia. Użytkownik może wtedy zamówić niezbędne części i narzędzia w sklepie samoobsługowym i przystąpić do naprawy. Wszystkie narzędzia i części oferowane w sklepie są dokładnie testowane w celu zapewnienia jakości, bezpieczeństwa i niezawodności.

Apple może również dostarczyć zestaw za 49 USD, który zawiera wszystkie niezbędne narzędzia potrzebne do naprawy.

Wypożyczony zestaw (dostarczany bezpłatnie) może być używany przez klienta przez tydzień, po czym należy go odesłać do Apple. Ta metoda wynajmu zapewnia elastyczność klientom, którzy nie chcą kupować narzędzi do jednorazowej naprawy.

Firma twierdzi, że program jest częścią rozszerzania przez Apple dostępu do napraw. Mimo to Apple ostrzega, że większość klientów powinna korzystać z usług profesjonalnych dostawców usług naprawczych (Apple Store), aby zapewnić bezpieczną i niezawodną naprawę swoich urządzeń.

źródło: macromors